معرفی کتاب
خرید شناسی نوشته مارتین لیندستروم
کتاب های لیندستروم از زوایای جدیدی به بازاریابی پرداخته است. از کتاب حس برند او که در مورد حواس پنجگانه انسان می گوید، و نقش مهم آن ها در خرید محصولات و خدمات، تا کتاب خرید شناسی که به بررسی مغز انسان در هنگام خرید پرداخته و این کتاب یکی از سنگین ترین هزینه های تحقیقاتی را در بر می گیرد.
واقعا اثرات تبلیغات بر مغز ما، دیدن محصولات در دست دیگران، چقدر زود می تواند احساس بر منطق چیره سازد.
شما را به خواندن کتاب های لیندستروم دعوت میکنم.
در ادامه لینک دانلود دو تا از کتاب های او ( خرید شناسی و حس برند) به زبان انگلیسی قرار داده شد.
+ نوشته شده در شنبه پانزدهم خرداد ۱۳۹۵ ساعت 2:37 توسط سعید رنجبر
|
در عصر شتابزدگی که با دیدن تخم مرغی، انتظار داریم خیلی سریع مرغی را در بغل بگیریم، دارم آهسته و آرام مطالعه میکنم.